فروش قفسه هایپرمارکتی | قفسه بندی هایپرمارکتی | جنرال قفسه | نردبان کشویی پرشین


شرکت جنرال قفسه عرضه کننده انواع نردبان کشویی پرشین با ابعاد مختلف میباشد.نردبان های صنعتی پرشین دارای استاندارد کیفیت بوده و دارای طرح های مختلفی میباشد.جنس نردبان های کشویی پله مربع پرشین از آلومینیوم بوده و به همین علت در مقابل زنگزدگی مقاوم بوده و وزن نسبتا کمی هم دارند که همین امر باعث محبوبیت و حمل آسان این نردبان گردیده است.نوع پله های بکار رفته در نردبان کشویی پرشین مربع می باشد.

این نردبان در دو مدل کشویی دوتیکه و کشویی سه تیکه تولید می شود.ارتفاع مدل سه تیکه نردبان کشویی پرشین به ترتیب 6،7/5،9 متر و ارتفاع مدل دوتیکه نردبان های پرشین 3،4،5،6 متر می باشد.

نردبان های پرشین دارای ایمنی بالا  و کیفیت عالی میباشد.



جنرال قفسه
آیا سوالی در مورد خرید قفسه دارید؟

مشتری گرامی اگر سوالی در ذهن دارید و یا برای قفسه بندی فروشگاه ، قفسه بندی هایپرمارکتی و یا قفسه بندی انبار خود نیازمند اطلاعات دقیق  فنی  و یا حتی لیست قیمت هستید تیم کارشناسان فروش شرکت قفسه بندی جنرال قفسه در هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند .مشاوره رایگان ما را جهت خرید هرگونه قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی از دست ندهید . کیفیت برتر و قیمت های عالی انواع قفسه هایپرمارکتی و قفسه انباری را فقط از جنرال قفسه بخواهید.

021-66902684