فروش قفسه هایپرمارکتی | قفسه بندی هایپرمارکتی | جنرال قفسه | قفسه پیچ و مهره ای نیمه سنگین


قفسه بندی پیچ و مهره ای نیمه سنگین که شامل انواع قفسه بندی انباری راک میباشد جزو متداول ترین انواع قفسه بندی انباری میباشند . پیاده سازی و اجرای قفسه بندی پیچ و مهره ای نسبتا ساده است و در زمان کوتاهی برپا میگردد . البته در انبار های بزرگ کمی وضعیت متفاوت تر است و نیاز به بررسی های بیشتر و طراحی حرفه ای تری دارد تا بتواند از فضای گرانبهای انبار یا سوله بهترین استفاده را نماید .

ضخامت صفحه های قفسه پیچ و مهره ای طوسی نیمه سنگین 0/9 میلیمتر و پایه های آن از نبشی 4*4 با ضخامت 2 میلیمتر می باشد.قفسه پیچ و مهره ای انباری نیمه سنگین قابلیت تحمل تا 100 کیلوگرم بار در هرطبقه را دارا می باشد.جنس این قفسه انباری پیچ و مهره ای از فولاد سیاه و رنگ آن کوره ای الکتروستاتیک می باشد.

ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای طوسی سبک 1/5 ، 2 ، 2/5 ، 3 متر،طول صفحه قفسه پیچ و مهره ای طوسی سبک 70 ، 80 ، 95 سانتیمتر و عمق صفحه پیچ و مهره ای طوسی سبک 20 ، 30 ، 40 ، 50 ، 60 سانتیمتر می باشد.

سفارش نوع رنگی این قفسه به صورت سفارشی و در تعداد بالا پذیرفته می شود.

برای اجرای قفسه های انباری می توانید از خدمات اجرای قفسه بندی پیچ و مهره ای شرکت جنرال قفسه استفاده نمایید. با سالها تجربه اجرای انواع قفسه پیچ و مهره ای سبک و سنگین و قفسه انباری و هایپرمارکتی در خدمت شما عزیزان هستیم .

 



جنرال قفسه
آیا سوالی در مورد خرید قفسه دارید؟

مشتری گرامی اگر سوالی در ذهن دارید و یا برای قفسه بندی فروشگاه ، قفسه بندی هایپرمارکتی و یا قفسه بندی انبار خود نیازمند اطلاعات دقیق  فنی  و یا حتی لیست قیمت هستید تیم کارشناسان فروش شرکت قفسه بندی جنرال قفسه در هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند .مشاوره رایگان ما را جهت خرید هرگونه قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی از دست ندهید . کیفیت برتر و قیمت های عالی انواع قفسه هایپرمارکتی و قفسه انباری را فقط از جنرال قفسه بخواهید.

021-66902684