فروش قفسه هایپرمارکتی | قفسه بندی هایپرمارکتی | جنرال قفسه | قفسه پیچ و مهره ای طوسی


قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک یا قفسه بندی طوسی از جمله متداول ترین انواع قفسه بندی انباری به شمار میرود که در بسیاری انبار های کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار میگیرد . گذاشت و برداشت کالا در این نوع قفسه بندی پیچ و مهره ای با دست انجام میشود. برپایی قفسه بندی پیچ و مهره ا ی سبک با قفسه بندی مشبک بسیار ساده  است و با کمتربن تجهیزات امکانپذبر میباشد.قفسه بندی جنرال قفسه سالهاست که در عرصه تولید و اجرای انواع قفسه بندی پیچ و مهره ای سبک و سنگین فعال میباشد.

 

ضخامت صفحه های قفسه انباری پیچ و مهره ای  سبک 0/7 میلیمتر و پایه های آن از نبشی 4*4 با ضخامت 1/5 میلیمتر می باشد.قفسه انباری پیچ و مهره ای سبک قابلیت تحمل بار تا 70 کیلوگرم بار در هر طبقه را دارا می باشد.

جنس قفسه انباری پیچ و مهره ای سبک از فولاد سیاه بوده و رنگ آن از نوع کوره ای الکتروستاتیک می باشد.

ارتفاع قفسه پیچ و مهره ای  سبک 1/5 ، 2 ، 2/5 ، 3 متر، طول قفسه پیچ و مهره ای  سبک 70 ، 80 ، 95 سانتیمتر و عمق قفسه انباری پیچ و مهرهای سبک 20،30،40،50،60 سانتیمتنر می باشد.

قفسه های انباری پیچ و مهره ای در رنگ سفید و قرمز نیز تولید و عرضه می گردند.

 

 

جهت خرید قفسه انباری مشبک یا قفسه بندی انباری پیچ و مهره ای با ما تماس حاصل فرمایید .



جنرال قفسه
آیا سوالی در مورد خرید قفسه دارید؟

مشتری گرامی اگر سوالی در ذهن دارید و یا برای قفسه بندی فروشگاه ، قفسه بندی هایپرمارکتی و یا قفسه بندی انبار خود نیازمند اطلاعات دقیق  فنی  و یا حتی لیست قیمت هستید تیم کارشناسان فروش شرکت قفسه بندی جنرال قفسه در هفت روز هفته و حتی در ایام تعطیل پاسخگوی سوالات و سفارشات شما هستند .مشاوره رایگان ما را جهت خرید هرگونه قفسه فلزی و یا تجهیزات فروشگاهی از دست ندهید . کیفیت برتر و قیمت های عالی انواع قفسه هایپرمارکتی و قفسه انباری را فقط از جنرال قفسه بخواهید.

021-66902684